Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Aug 2024 17:52:50 +0300

Tere!

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2311301/11304 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Kasispea küla, 11286 Kasispea-Ilumäe 
tee// All-Männipõllu// Hundivälja// Jaani-Tooma// Junkru// Kaasiku// 
Kadapiku// Kaldapealse// Kalju// Karu// Kasekivi// Kasemäe// Keskküla// 
Kingu// Kiviranna// Kolmnurga// Kordoni// Kullikõrve// Laagri// Lainela// 
Liivoja// Madikse// Metsa-Tamme// Männi-Tamme// Männiku// Männipõllu// 
Männivälja// Nõmme// Nõmmekaevu// Pedaku// Pihlaka// Põhjavee// Rägadiku// 
Tamme-Rägadiku// Tooma// Tuulepesa// Uus-Laagri// Uus-Männipõllu// Vaheoja// 
Vahuste// Vana-Karu// Välja// Välja-Tamme (Passiivne elektroonilise side 
juurdepääsuvõrk - VT1804_Kasispea küla) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 11286 Kasispea-Ilumäe tee rajatud 
juurdepääsuvõrk Kasispea külas

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27075999>  (menetlus nr: 
393290), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENNO TAMMEMÄE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister